מאמרים

תרבות דיגיטלית" היא הטרנד החדש של הלקוחות הרוצים לדבר עם המוקד. לפני כשנתיים ההנחה הייתה שרק דור ה Y (הצעירים) רוצים להשתמש בWhats App או פייסבוק לפתוח קריאה במוקד. היום כולפ הבינו את הכח של התקשורת

כך חסכתי 40% אחוז בכח האדם במוקד

הלקוחות רוצים לדבר אתכם ב WhatsApp חשבתם מה כלי התקשורת העיקרי בין אנשים בארץ? כן, WhatsApp הפכה להיות הכלי המרכזי,הצליחה לחדור לארץ עם כ 117% ... יותר קישורי וואטסאפ מאנשים! "תרבות הדיגיטל" היא הצורך החדש של הלקוחות הרוצים לדבר עם המוקד. הלקוחות לא מוכנים לחכות יותר למענה טלפוני, גם חוק 3 דקות שחוקקה הכנסת לא עזר. כמו בכל דבר, הלקוחות מצאו את הפתרון בעצמם, פונים למוקדים מכירה ושרות שעונים ב WhatsApp.גם החברות הבינו את הכוח הטמון בזה, הם כבר לא צריכות להקצות נציג אחד שיעמוד מול…

להדגמה חיה ופתרון מותאם בשבילך

    כל הזכויות שמורות למולטי צ'אנל 2020
    דילוג לתוכן