פתרונות דיגיטליים לעסקים שכדאי להכיר

שירות לקוחות מהיר ואמין

הכלים החשובים ביותר בשירות לקוחות הינם אמינות וזמינות. מה תעשו כאשר העסק שלכם לא מצליח לתת שירות כזה ללקוחות? לנציגים שלכם אין מספק זמן ויכולת לתת מענה למספר גדול כל כך של לקוחות. ובכן, בשוק כיום יש מגוון פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו לעסק שלכם להגדיל את התפוקה מבלי להוסיף נציגים חדשים למוקד. ובכך להתחיל לתת שירות זמין ואמין לכל לקוחותיכם.

מנהלים רוצים שהחברה תממש את מלוא הפוטנציאל שלה. אך בין הרצון לבין המציאות מתרחשים המון קשיים שמונעים זאת.

אלמנט חשוב במימד של זמינות העסק שלכם ללקוחות הוא הזמן שבמסגרתו לוקח לנציגים שלכם לתת מענה ראשוני (SLA Service Level Agreement) ללקוחות. קיים קשר ישיר בין אלמנט המענה הראשוני לבין תפישת האמינות של הלקוח לגביכם.

לדבר עם הלקוחות ב- WhatsApp

"תרבות דיגיטלית" היא הטרנד החדש של הלקוחות הרוצים לדבר עם המוקד. לפני כשנתיים ההנחה הייתה שרק דור ה Y (הצעירים) רוצים להשתמש בWhats App או פייסבוק לפתוח קריאה במוקד. היום כולם הבינו את הכוח של התקשורת הדיגיטלית, שניתן להשאיר הודעה בוואטסטפ או אימיל ללא צורך לחכות על הקו ויחזרו אלינו. גם החברות הבינו את הכוח הטמון בזה, הם כבר לא צרכנות להקצות נציג אחד שיעמוד מול לקוח אחד. בדיגיטל הציג יכול לענות ל 4 אנשים בו זמני… יתרון נוסף שהלקוחות כותבים הודעות קצרות ותמציתיות כך שחוסכים את שיחת החולין, או את הוצאת הקיטור של הלקוח על הנציג. בנוסף במידה חסר מידע או מסמך הנציג לא נדרש לחכות על הקו עד שלקוח ימצא את הפרטים אלה לטפל בלקוח אחר.

השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לתת לכם ייעוץ

להדגמה חיה ופתרון מותאם בשבילך

    כל הזכויות שמורות למולטי צ'אנל 2020
    דילוג לתוכן