
מולטיצ'אנל – הפתרונות המובילים בתחום
חברות ישראליות רבות מציעות שירותי אוטומציה, מערכות Omnichannel ופתרונות למוקדים דיגיטליים.
בין החברות המובילות המציעות מערכות Omnichannel, ניתן למנות את Glassix (גלאסיקס), Consist (קונסיסט), קומבוקס, באמפיארד ואת Multichannel (מולטיצ'אנל).
מהי מערכת Omnichannel (אומניצ'אנל)?
מערכת אומניצ'אנל היא מערכת המציעה פתרון משולב, המכיל אינטגרציה לכל אחד מהקצוות אליהם מגיעים הלקוחות, על מנת לרכז את הפניות בצורה מסודרת ויעילה, ולהקל על ניהול העבודה עבור הנציגים, מה שמאפשר את ייעול הטיפול גם עבור הלקוח. כשכל הפניות פרוסות על מסך אחד, הנציג יכול לענות על פניות לפי חשיבותם לאירגון ולעבור בקלות בין ערוצים, תוך שימוש בתשובות מוכנות מראש. למערכת האומניצ'אנל שלנו יש אינטגרציה למערכות CRM, והיא מאפשרת שליפה והזרקה של מידע, ושימוש בפתרונות מותאמים שלנו לצ'אט בוטים, בוטים בווטסאפ, מענה קולי ממוחשב ועוד.
"תוך שבוע וחצי היינו באוויר ראוי להדגיש את המקצועיות וההירתמות להצלחה.
הצ'אטבוט מעל הווטסאפ מטייב ומכניס לנו לידיים רבים ללא התערבות נציג אנושי."
יאקי סמנכ"ל טכנולוגיה
משאבים הקבוצה לצמיחה כלכלית
מדוע לקוחות בוחרים במערכת של Multichannel?
עשרות מוקדי שירות ישראליים נעזרים כיום במערכת הOmnichannel שלנו. "המערכת שינתה את צורת העבודה שלנו", מספרת לאה, מנהלת שירות הלקוחות של Tabib. "הצ'אטבוט לוקח את הפרטים מהלקוח והנציג מבין את השרות הנדרש ברגע שקיבל את הפניה. כך אנחנו מטפלים ביותר קריאות עם הצוות הקיים". כמו לאה, מוקדים רבים חזו בזינוק ביעילות ואיכות המוקד כשהתחילו בעבודה איתנו.
השם של מולטיצ'אנל יצא לה הן בזכות מוצר גמיש וניתן להתאמה לכל אירגון בהתאם לצרכיו המיוחדים, הן בשל מחירים מצויינים וחסרי תחרות, והן בשל ליווי צמוד לכל מוקד, המביא את הניסיון והותק של מולטיצ'אנל לכל מוקד שבוחר לעבוד איתנו. לכל הטמעה אנחנו מצוותים מנהל פרויקט מהשלב הראשון של אפיון הפתרון וממשיך לליווי, יישום, הדרכה ועליה לאוויר. מנהלי הפרויקט מחויבים למקצועיות, עמידה בזמנים, סבלנות רבה וכל זאת על מנת להגיע לשביעות רצון מלאה של הלקוח. הטמעה של מערכת לוקחת כ 10-15 שעות עבודה, מדובר בפתרונות ענן מהירים ליישום.

מגוון רחב של פתרונות דיגיטליים
העולם הדיגיטלי כיום הוא רב ענפים, וכדי להיות מסוגלים לטפל במגוון רחב של קהלים, על מוקדים לפרוס את מערכות התקשורת שלהם על פני ערוצים רבים, החל מפניות טלפוניות, דרך ווטסאפ ועד מתן מענה בפייסבוק ובאינסטגרם. Multichannel מציעה פתרונות מתאימים המכילים אינטגרציות לכל אחד ואחד מהמוקדים החשובים הללו, ומעניקה אפשרות אמיתית לתת מענה וטיפול יסודי לפניות, באופן המתאים לצרכי האירגון. מערכת האומניצ'אנל שלנו, שמוצריה מוצעים בהתאמה אישית לכל מוקד, כוללת צ'אטבוטים לאתר, WhatsApp Business API, מענה אוטומטי בפייסבוק, באינסטגרם, בטלגרם, החתמת טפסים דיגיטלית ופעולות בזיהוי קולי בעברית.
אנחנו מציעים לכם להצטרף לעשרות מוקדים שבחרו לעבוד איתנו, וראו זינוק מקצועי עצום בפעילות המוקד. הצטרפו אלינו ויד ביד נתאים לכם מוצר שייעל וישפר את פעילות המוקד שלכם, בעבודה חודשית משותפת שתבטיח לכם את האחריות והרוגע שהותק והניסיון של מולטיצ'אנל יכולים להציע.

מחפשים פתרונות של מערכות ראש למוקד שלכם? מוזמנים להיכנס לאתר www.telecall.co.il