מוקד דיגיטלי WhatsApps

כיום הלקוחות רוצים לדבר אתכם בדיגיטל בעיקר ב WhatsApp. רוב התקשורת שלנו מתבצעת בוואטסאפ, פייסבוק, אימילים ורק מתי שחייבים בטלפון.
גם החברות הבינו את הכח הטמון בזה, במקום להקצות נציג אחד שיעמוד מול לקוח אחד. בדיגיטל הנציג עונה ל-4 לקוחות בו זמנית, הלקוחות כבר שם חבל שתפסיד אותם.

לנו במולטיצ'אנל יש פתרון שמאפשר לכם לדבר עם הלקוחות בכל ערוצי הדיגיטל, כולל צ'אטבוט ומערכת CC לעולם הדיגיטל  (פיתוח כחול לבן).
אתם חוסכים והלקוח מקבל חווית שרות אחרת!

צ'אטבוט אוטומציה עסקית

אוטומציה –  שירות מידי 24/7 והחברה חוסכת בנציגים

מולטיצאנל משתמשת בפלטפורמה מתקדמת הפועלת באמצעות בינה מלאכותית (AI), באלגוריתם חדש היוצר בוט ידידותי שמדמה נציג באופן מושלם.

הלקוחות מחפשים שירותים עצמיים בלי המתנה לנציג – תתקדמו עם כולם ותהפכו בארגונכם תהליכים עסקיים לאוטומטיים.

הארגון יהיה יעיל ואפקטיבי יותר ולאורך זמן. את העבודה המורכבת נשאיר לעובדים.

פעולות בזיהוי קולי

זיהוי והבנה קולית כבר כאן ובעברית!

Alexa, Siri, Bixby, Google Home פרצו את הדרך, והיום לדבר עם מכונה הפך לדבר שבשגרה.

מכאן הדרך ברורה, להתחיל כל שיחה בבוט קולי שמטפל ומנווט את הלקוח במקום נציג.

בדרך זו משנים את חווית השרות, פועלים 24/7  וחוסכים זמן נציג.

עלות קטנה מול תמורה גדולה ומידית.

היישום קל ופשוט – נישאר רק להתחבר.

קורא NFC

קורא כרטיסים NFC

קורא NFC הוא פתרון טכנולוגי מתקדם לתקשורת אלחוטית לטווח קצר, המאפשר תשלום, זיהוי וגישה מאובטחת באמצעות טלפונים ניידים וכרטיסים חכמים.
המכשיר תומך בארנקים דיגיטליים של iPhone ו-Android, ומאפשר שימוש קל ופשוט ללא צורך בכרטיסים פיזיים.
הוא חוסך בזמן ובעלויות, מייעל תהליכים יומיומיים כמו תשלום, כניסה לבניינים וזיהוי במרפאות, כפי שכבר נהנים לקוחות מכבי ומאוחדת.
מולטיצ'אנל מחברת אותכם לפתרון מתקדם וחכם ללקוחות ולעובדים שלכם.

החתמת טפסים דיגיטלית

נפטרים מהניירת ועוברים לדיגיטל

העולם עבר לטפסים דיגיטליים – נוח, זמין וידידותי לסביבה.

מקצרים תהליכים, מחתימים את הלקוח בזמן השיחה.

המרת טופס למסמך דיגיטלי  פשוט ומתבצע ברגע על ידכם.

הטופס נסרק ומאחסן באופן אוטומטי ב –  CRM

הלקוחות כבר שם – חתימה דיגיטלית עם האצבע בטלפון או במחשב
.

תובנות משיחות קוליות

יש מידע שמסתתר בשיחות המוקד שהארגון מפסיד אותו – מדובר באוצר רב.

חלק מהארגונים מבצעים האזנות לשיחות המוקד – יקר, פחות אפקטיבי, וקשה לעמוד ברגולציה.

Multi Search – מתמלל את כל השיחות, מספק תובנות מבוססות על מודלים אנליטיים,
דוחות, KPI's , זיהוי סנטימנט ועוד..

תן למערכת לתת תובנות, לבקר את הנציג, לזהות בקשות לקוח

ולספק איתותי נטישה באופן אוטומטי.

להדגמה חיה ופתרון מותאם בשבילך

    כל הזכויות שמורות למולטי צ'אנל 2020
    דילוג לתוכן