שירותים עצמיים צ'אטבוט בוט קולי – מול נציג

אתם גולשים באתר ולפתע מופיעה תמונה של נציג וירטואלי, "איך אפשר לעזור?", הוא שואל, ואתם מגיבים ומקבלים מענה צ'ט מהיר בלי המתנה מיותרת לנציג. בעולם המתקדם של היום, לנציג הווירטואלי הצ'אטבוט יתרונות רבים שממש כדאי שתכירו . המתנה ארוכה על קו הטלפון במוקד ה CC או שבירת ראש מול מענה אוטומטי ב IVR הן מנת חלקם של רבים, בעידן המודרני הנציג הוירטואלי (בוט קולי, צ'אט באתר, צ'אטבוט וכדומה) מבצע שלל רב של פעולות אוטומטית מצד הלקוח.

נציג השירות שלנו "יוסי לוי", מוקדן טלפוני, מהבוקר טיפל כבר בעשרות שיחות והנורית האדומה על מכשיר הטלפון שניצב על שולחנו מהבהבת ללא הפסקה. עשרות שיחות נוספות ממתינות להיענות. במקביל, נציגת השירות "אלה לי", היושבת לצידו, מתמודדת עם מצב דומה. שניהם עמוסים במיוחד היום בשיחות סינכרוניות עם לקוחות .מספר השיחות הגבוה מתחלק למספר מוקדנים נמוך מהרגיל. הלקוחות זועמים על ההמתנה הארוכה, הנציגים מותשים ואחרי זמן מה כבר מתקשים לתת שירות טוב ואדיב כפי שמצופה מהם.

זה לא חייב להיות כך. יש היגידו אפילו שנציג שירות סינכרוני זה כבר חלף. הכיוון כיום הוא נציגי שירות דיגיטליים ווירטואליים: מערכות אוטומציה חכמות שיודעות לטפל בלקוחות בצורה אוטומטית לחלוטין. אלו יכולים להיות בוטים במסנג'ר, פייסבוק וואטסאפ טלגרם, להם הוזנו תסריטי שיחה או שירותים קוליים, בוטים שמזהים דיבור ויודעים להבין את הבקשות של הלקוח ולענות בהתאם (שוב: על פי מידע שהוזן מראש). הנציגים הווירטואליים, הבוטים למיניהם, אף פעם לא עמוסים, עייפים או נמצאים ביום מחלה. הם תמיד שם לשירות הלקוח – רעננים בכל יום ובכל שעה 24 שעות ביממה .

אין חיסרון בהיעדר גורם אנושי שעונה לפנייה ?
ההפך הוא הנכון , שירות הנציג האוטומטי והווירטואלי מונע את הבעיות הנוצרות מהגורמים האנושיים: המתנה לנציג שאינו פנוי, טעויות אנוש ורמת שירותיות שאינה משביעת רצון. המערכת מדברת בקלות ובצורה אוטומטית ומסוגלת לתת שירות מלא ומורכב, כולל תהליכי אוטומציה מורכבים ביותר. הלקוח יודע שהוא מקבל שירות מנציג ווירטואלי – ורוצה את זה . כמו כן ידוע שלקוחות מתעצבנים מבוטים שמבינים חלקית או שעונים על שאלות אחרות. עם הטכנולוגיה העכשווית השירות הדיגיטלי הממוחשב הגענו כמעט לרמה של נציג אנושי – ואף מעבר לכך לדוגמה בזיהוי מקום או רחוב לאספקה. המענה האדיב, הברור והמקצועי – מהווה חלון ראווה מכובד לכל חברה וארגון.

מדוע הפתרון טוב לעסק שלי ?
"הציבור היום רוצים לקבל שירות זמין, מהיר ומדויק בכל שעות היממה – בין אם מדובר ברכישת מוצרים, קביעת פגישות, שירות לקוחות או כל דבר אחר שהם מצפים לקבל כמענה מהעסק. לכן הם מעדיפים לדבר עם צ'טבוט או בוט ולא עם נציג שירות. התרגלנו לבצע פעולות בשירות עצמי מכיוון שזה קל, נוח וזמין 24/7 בלי לחכות לאף אחד. "אנו והלקוחות שמים דגש על המטרה לחסוך זמן ועלויות" ובדרך מקבלים ייעול של השירות שמציע העסק ללקוחותיו. בנוסף אנו יודעים לבצע אנליטיקה וניתוח מידע חיוני מהשיחות בצ'אטבוט למטרות שיווק ובקרה. בעזרת הטכנולוגיה ניתן שירותים עצמיים שהלקוחות כל כך רוצים, נייעל את השירות ונפנה את הכוח אדם להגדיל מכירות.
מערכות אומניצאל, בוטים, זיהוי דיבור, מערכות מוקד דיגיטליים בצרוף אפשרות ניתוח ובקרה על המידע והנציגים ייתנו פתרון מלא לעסק שלכם. היום המערכות זמינות בשרותי ענן וקל ונוח להטמיע אותם בדיוק לצרכים שלכם בעלויות נמוכות. כאן אנחנו במולטיצ'אנל מתמחים במתן פתרונות אוטומציה, אומניצ'אנל, מוקדי CC בענן ומערכות אנליטיקה ובקרת נציג. אנו חושבים מחוץ לקופסא,
יורדים לפרטים הקטנים שנותנים לארגון שלכם ייתרון עסקי.


מחפשים פתרונות של מערכות ראש למוקד שלכם? מוזמנים להיכנס לאתר www.telecall.co.il


להדגמה חיה ופתרון מותאם בשבילך

    כל הזכויות שמורות למולטי צ'אנל 2020
    דילוג לתוכן