כך חסכתי 40% אחוז בכח האדם במוקד


הלקוחות רוצים לדבר אתכם ב WhatsApp

חשבתם מה כלי התקשורת העיקרי בין אנשים בארץ? כן, WhatsApp הפכה להיות הכלי המרכזי,
הצליחה לחדור לארץ עם כ 117% … יותר קישורי וואטסאפ מאנשים!

"תרבות הדיגיטל" היא הצורך החדש של הלקוחות הרוצים לדבר עם המוקד.
הלקוחות לא מוכנים לחכות יותר למענה טלפוני, גם חוק 3 דקות שחוקקה הכנסת לא עזר.


כמו בכל דבר, הלקוחות מצאו את הפתרון בעצמם, פונים למוקדים מכירה ושרות שעונים ב WhatsApp.
גם החברות הבינו את הכוח הטמון בזה, הם כבר לא צריכות להקצות נציג אחד שיעמוד מול לקוח אחד.
בדיגיטל הנציג יכול לענות ל 4 אנשים בו זמנית, ובנוסף הלקוחות כותבים הודעות קצרות וממוקדות.

ופה בדיוק ההזדמנות שטובה לשני הצדדים, החברות רוצות להקטין את כוח האדם במוקדים שתופסי חלק גדול מהוצאות החברה, הלקוחות רוצים לקבל שרות מהיר יותר ללא צורך בלחכות על קו הטלפון ולשמוע ג'ינגלים מעצבנים. חיבור המוקד לעולם הדיגיטל פותר את זה ובמיוחד ערוץ ה  WhatsAPP שהלקוחות כ כך אוהבים  זוכרים כ 117 אחוזי חדירה בארץ.

הדיגיטל גרם לשינוי דרסטי בעולם המכירות והשרות. איך עושים את זה ? באמצעות מוקד דיגיטל

מדובר בפתרון ענן עם הטמעה מהירה, שמנהל את כל הפניות מערוצי ה WhatsApp , צ'אט, פייסבוק, אימייל  ועוד, במסך אחד לפי התמחות הנציגים.

המערכות נותנת מדדים על כמות הפניות הדיגיטליות לפי ערוץ, על ביצועי הנציגים בזמן אמת וכמובן מספקת דוחות היסטוריים ועוד.

שרות הצ'אטבוט המבין שפה ומבוסס AI מטפל בחלק מהפניות בשרות עצמי וסוגר תהליכים כדון זימון התקנה, פתיחת קריאה, הנגשת מידע מהאתר ומידע אישי , וכן מעביר בכל שלב בשילוב לנציג אנושי. החשבו על טיפול בלקוח על ידי מכונה כולל עדכון במערכת, איזה חיסכון לתת שרות בלעדי נציגים!

מה היתרון בשימוש בערוצי דיגיטל?

אמרנו כבר שאנשים מדברים בינהם בוואטסאפ ברור שהם גם רוצים לקבל שרות באותו אופן.
במיוחד אם הוא חסכוני והרבה יותר נוח לכולם.

יתרונות השימוש בוואטסאפ API לעסקים

  • נתפסים כארגון חדשני ומתקדם -חברה שאפשר לדבר איתה בוואטסאפ
  • שימור לקוחות – חיזוק הקשרים עם הלקוח
  • יתרון עסקי – ללקוח קל להשיג אותכם לעומת המתחרים
  • אפשרויות שירות חדשות – קבלת תמונות, וידאו קבצים, טפסים באופן מיידי
  • פלטפורמת תקשורת – מאובטחת
  • ההודעות מתומצתות – הודעות טקסט ניגשות ישר לנושא ללא בזבוז זמן
  • חסכון משמעותי בעלויות  – נציג  מטפל בכמה לקוחות בו זמנית

שותפות רשמיות של וואסטאפ לעסקים API 

בשלהי שנת 2018 וואטסאפ העולמית סוף סוף הכריזה בשורה שכולם חיכו לה. API לעסקים -ארגונים יכולים לעבוד עם וואטסאפ.
חברות רבות הטמיעו את הפתרון בחברתם וכך החלו להעניק ללקוחותיהם את האפשרות שנחשבה כחלום – לדבר איתם בוואטסאפ. והמגמה גוברת ומתעצמת מיום ליום. חברות כגון פרטנר, פלאפון, בזק בינלאומי, סופרפארם, שופרסל , הוט, פניקס, ביטוח ישיר ועוד רבים כבר משתמשים בפתרון.

נדרש חברה שהנה שותפה רשמית של וואטסאפ, בעלת ניסיון עשיר בהטמעת פתרונות דיגיטל בארגונים גדולים וקטנים כאחד. רק ברבעון פתרון וואטסאפ הוטמע בלמעלה מ 40 ארגונים חדשים בישראל.

מדובר פלטפורמה (מוח חכם) שמאפשרת לתת שירות בכל ערוצי הדיגיטל. מרכזת את כל הפניות במסך אחד תוך מתן שרות באופן אוטומטי באמצעות צ'אטבוט או נציג. ההטמעה מהירה, פשוטה וידידותית במיוחד לארגונים שעובדים עם טלפון בלבד.

הטמעת מדיית הוואטסאפ בארגון הנה רק ההתחלה, לשינוי הדרמטי שמתחולל במוקדים בארצנו.
התפיסה עוברת משימוש בטלפון לערוצים דיגיטלים שמאפשרים לצרף תמונה, קבצים ווידאו ובכך נפתרת הקריאה מבלי להמתין על הקו. ראוי להדגיש שהשימוש בערוץ הטלפוני תמיד יישאר ויאפשר פתירת מצבים מורכבים. השילוב בין שני העולמות מאפשר חווית שרות אופטימלית וחסכון בעלויות.

מגמה נוספת שמתפתחת הינה שרות עצמי אוטומטי באמצעות צ'אטבוט מבין שפה AI, שמתרחש דרך הוואטסאפ. הבוט מנהל את הבקשה, מעדכן את ה CRM ובמקרים מורכבים מעביר לנציג על פי התמחותו בזמן הנכון.

הידעת? בישראל, אנשים מנהלים כ 8 שיחות מתוך 10 בוואטסאפ. 

באמצעות היכולות הטכנולוגיות הקיימות, מתקרב היום שהיחס הזה יהיה גם מול מוקדי השרות והמכירות כאן!

יש לכם מוקד?

זה הזמן לתת שירות בוואטסאפ, כך הלקוחות שלכם יהיו מאושרים, נאמנים
ותחסכו בכמות הנציגים הכסף הגדול במוקד!

תשאירו פרטים ונשמח לתת יעוץ

להדגמה חיה ופתרון מותאם בשבילך

    כל הזכויות שמורות למולטי צ'אנל 2020
    דילוג לתוכן