הבוטים כחלק מהותי בארגון

שימוש בבוטים עבור עסקים קטנים ובינוניים הופך בימינו לחלק בלתי נפרד מכל ארגון שרוצה לתת שירות לקוחות מהיר, אמין ויעיל.

בוטים מתקדמים מבוססי AI או בוטים פשוטים יותר חוסכים זמן עבור נציגי שירות לקוחות ומוקדים רבים. לקוח שיפנה למוקד, יתחיל את התהליך אצל בוט שידע לעבור אתו מספר פעולות שבסופם יתרחשו אחד מהבאים:

  1. מעבר לנציג- הבוט ייקח מהלקוח את כל הפרטים הרלוונטיים לנציג, ישמור אותו בכרטיס לקוח המיועד לכך או ב- CRM הארגוני שלכם, יפנה את הפניה לנציג המתאים ואף יעביר לו את כל הפרטים הדרושים להמשך טיפול. למעשה, לנציג נותר נטו לטפל בפניה של הלקוח.
  2. סיום השיחה- קיימות מגוון פעולות שניתן לעשות בעזרת בוט ללא נציג כלל שבסיומן הבוט יסגור את הפניה ללא נציג! פתיחת קריאת שירות, מתן מידע, בירור פרטים אישיים, סטטוס חבילה וכו'.
    הבוט יודע בעצמו לגשת לשירותי ה- API של ה- CRM שלכם, לשאול את השאלות הנכונות שם, ולחזור עם תשובה מתאימה ללקוח.

הלקוחות מעדיפים לדבר אתכם בווטסאפ

שימוש בווטסאפ נוח לשני הצדדים, לנציג וללקוח. הלקוח מבחינתו מקבל מענה מידי של בוט שיכול לפתור לו את רוב הקריאות (אוטומציה), נהנה מ- SLA נמוך במיוחד ושירות מצוין. הנציג מצדו, יכול לטפל במספר במספר לקוחות בו-זמנית! נציג טלפוני יכול לדבר עם לקוח אחד בלבד, לעומת זאת נציג וואטסאפ יכול לדבר עם 20 לקוחות בו זמנית, לתת שירות טוב יותר ומהיר יותר, כך שלכם המנהלים יש יותר שליטה ובקרה על המוקד.

הטמעת בוטים ל- WhatsApp בארגון שלכם

אם בעבר, כדי להטמיע בוט בערוץ תקשורת מסוים עם הלקוחות (וואטסאפ, נתב שיחות, מסנג'ר, צ'אט וכו') הייתם צריכים לגשת לבית תוכנה, להגיש תכוניות מפורטות ולשלם הון כדי לקבל בוט שיעשה מספר פעולות ספציפיות, היום, המערכות פשוטות הרבה יותר, המחירים ירדו דרסטית ואפילו אתם בעצמכם יכולים לבנות בוט במספר שעות עבודה בודדות ללא צורך כלל בפיתוח!

קיים ממשק סטודיו מלא, אינטואיטיבי מאוד למשתמשים ונוח במיוחד לבניית בוטים לכל ערוץ תקשורת בדגש על וואטסאפ. תוכלו להחליט בעצמם מה יגיד הבוט בכל שלב, להדריך את הבוט לקבל החלטות עסקיות חשובות מול הנציגים שלכם ולבחור לאיזה נציג להעביר את הפניה במידת הצורך.

מוזמנים להשאיר פרטים כאן למטה ולהצטרף למגוון לקוחותינו שבחרו לתת שירות מצוין ללקוחות בעזרת הבוטים שלנו ואף לחסוך זמן וכסף:

להדגמה חיה ופתרון מותאם בשבילך

    כל הזכויות שמורות למולטי צ'אנל 2020
    דילוג לתוכן