מוקד דיגיטלי WhatsApps

לקוחות מעדיפים לתקשר דרך WhatsApp, הכלי הפופולרי ביותר בישראל, הם כבר לא רוצים להמתין למענה טלפוני.
במקום זה, הם פונים לחברות שנותנות שירות מהיר ויעיל ב-WhatsApp.
עבורכם, זה אומר שהנציגים שלכם יכולים לשרת ארבעה לקוחות בו זמנית, כשהלקוחות שולחים הודעות קצרות וממוקדות. תהיו במקום בו הלקוחות שלכם רוצים אתכם – ב-WhatsApp!

המערכת פועלת בסלופארק, סלקום, פלאפון, פניקס, כלל, שופרסל, מכבי, מכללת אונו ועוד..

אצלנו תמצאו את הפלטפורמה הטובה ביותר שנותנת הכל במוצר אחד מענה ללקוחות, ניהול תורים, צ'אטבוט API, ניהול, קלה להפעלה.
אנחנו בעלי ידע וניסיון רב והמומחיות שלנו להעביר את ארגונך לדיגיטל במחיר נוח, ייעול המערכת וחיסכון כוח האדם והמענה ללקוחות.

 

 

הודעות מכל המדיות מגיעות למסך אחד

  • כל הפניות של הארגון פרוסות לכם במסך אחד.
  • הנציג עונה לפניות לפי החשיבות לארגון.
  • מעבר מערוץ הוואטסאפ לערוץ האימייל במסך אחד.
  • מאגר תשובות מוכנות מראש בקליק!
  • הוצאת נתונים על הפניות שמגיעות לארגון.
  • קבלת מידע מה – CRM של הארגון וייעול זמן הנציג בעדכונים במערכת.
  • הוספת שעות פעילות למענה והוצאת הודעות בהתאם **כולל ימים מיוחדים.
  • אפשרות לשלוח ללקוח סקר על השירות בסיום שיחה.

נציג דיגיטל מטפל בכ 3-5 לקוחות בו זמנית.

 

הטמעה קלה ומהירה, אפשרות עבודה מהבית, תמיכה מלאה בעברית.

  • המומחיות שלנו להוביל את הארגון שלכם לטפל בפניות דיגיטל.
  • השרות בענן, מחברים את המדיות הקיימות אצלכם כגון פייסבוק, אימייל, WhatsApp ועוד.
  • התהליך לוקח 10-15 שעות עבודה כולל העברת הידע אליכם.

כל כך פשוט להיות חדשניים ולטפל ביותר קריאות בכוח האדם הקיים.

 

מדדי זמן אמת ותובנות עסקיות

למנהל יש שליטה מלאה לעקוב ולנטר כל מה שקורה במוקד.

  • דשבורד ניהול זמן אמת גמיש עם פרמטרים רבים: עמידה ב SLA כמות הודעות, זמני המתנה, תפוקת נציג, תורים שונים ועוד.
  • תובנות עסקיות – קבל מידע על הפעילויות במוקד לאורך זמנים שונים.

בהתאם לתובנות נעביר תהליכים לשירותים עצמיים בבוט ותחסכו בגדול.

 

קיימת מערכת ניהול ושליטה מלאה שלכם במערכת

  •  ניהול הרשאות
  •  שינוי זמני פתיחה
  •  הודעות בימים מיוחדים
  •  שינויים והקמה צ'אטבוט
  • שליטה בנציגים

המערכת מאפשרת לכם לבצע כל שינוי ובזמן אמת.

 

קבלה ושליחה של מדיה דיגיטלית

  • קבלה ושליחת סרטונים, הצעות, תמונות, מדריכים, נוהליים, מיקום ועוד.
  •  בדיגיטל קל יותר להבין ולענות ללקוח.

משנים את חווית השרות וחוסכים בגדול.

 

צ'אטבוט אינטגרלי במוקד הדיגיטלי

  • הנציג לפני שעונה, מקבל מידע שחוסך זמן בטיפול בלקוח.
  • המעבר מהבוט לנציג הינו מידי בכל שלב.
  • סגירת תהליכים בשירותים עצמיים לא צורך בנציג.
  • אתם שולטים באפיון הצ'אטבוט במערכת שלכם ובפעולות שתרצו שהוא יבצע.

הלקוחות רוצים שירות 24/7 ואתם חוסכים בגדול!

 

החתמת טפסים באופן דיגיטלי

  • הנציג במהלך השיחה יכול להחתים את הלקוח על מסמכים.
  • הנציג צופה און ליין במילוי הטופס ע"י הלקוח.
  • הנציג יכול לעזור ללקוח און ליין למלא את הטופס מהמחשב שלו.
  • פשוט וקל להמיר כל מסמך לטופס דיגיטלי באופן עצמאי.

כל כך מהר וקל להחתים את הלקוח!

 

מענה ללקוח בקליק!

  • מאגר תשובות מוכנות לפי נושאים, הנציג לוחץ ושולח.
  • מאגר הידע הינו דינמי יש לכם את החופשיות לערוך ולנהל.
  • התשובות בשפה של הארגון – אתם בטוחים שהנציג ענה בהתאם וכפי שרציתם

הלקוחות שואלים את אותם שאלות ואתם עונים בקליק את התשובות.

מה מוקד הדיגיטל שלנו יעשה בשבילכם?

  •  ניהול התור –  המערכת מנתבת את הפניה באופן אוטומטי לנציג המתאים ביותר.
  •  אוטומציה 24/7 למתן שירות ללא צורך בנציג אנושי.
  • לוח בקרה – תמונת מבט עילית על הארגון הכוללת מדדי SLA, זמני מענה ותבונות עסקיות.
  • מילוי טפסים וחתימה דיגיטלית– פשוט להפוך טופס לדיגיטלי.
  • מאגר ידע – ספריית תשובות מוכנות מראש לשימוש הנציג בקליק.
  • אינטגרציה API  – חיבור למערכות הארגון CRM בצורה קלה ומהירה.

פלטפורמה מלאה לתקשורת הדיגיטל שלך בארגון

להדגמה חיה ופתרון מותאם בשבילך

    כל הזכויות שמורות למולטי צ'אנל 2020
    דילוג לתוכן