מוקד דיגיטלי WhatsApps
לקוחות היום מעדיפים לתקשר דרך WhatsApp, הפלטפורמה הפופולרית ביותר בישראל, במקום להמתין למענה טלפוני. זה מאפשר לנציגים שלכם לנהל בו זמנית שיחות עם מספר לקוחות, תוך קבלת הודעות קצרות וממוקדות. תהיו שם עבורם – ב-WhatsApp!
המערכת שלנו כבר פועלת בהצלחה בחברות כמו סלופארק, סלקום, פלאפון, פניקס, כלל, שופרסל, מכבי, מכללת אונו ועוד.
הפתרון המוביל בשוק – פלטפורמה אחת לניהול תורים, מענה ללקוחות, צ'אטבוט, API וניהול קל ונוח. עם ניסיון רב ומומחיות במעבר לדיגיטל, נוכל לסייע לכם לייעל תהליכים, לחסוך בכוח אדם ולהעניק שירות מיטבי ללקוחותיכם.