מוקד דיגיטלי WhatsApps

לקוחות היום מעדיפים לתקשר דרך WhatsApp, הפלטפורמה הפופולרית ביותר בישראל, במקום להמתין למענה טלפוני. זה מאפשר לנציגים שלכם לנהל בו זמנית שיחות עם מספר לקוחות, תוך קבלת הודעות קצרות וממוקדות. תהיו שם עבורם – ב-WhatsApp!

המערכת שלנו כבר פועלת בהצלחה בחברות כמו סלופארק, סלקום, פלאפון, פניקס, כלל, שופרסל, מכבי, מכללת אונו ועוד.

הפתרון המוביל בשוק – פלטפורמה אחת לניהול תורים, מענה ללקוחות, צ'אטבוט, API וניהול קל ונוח. עם ניסיון רב ומומחיות במעבר לדיגיטל, נוכל לסייע לכם לייעל תהליכים, לחסוך בכוח אדם ולהעניק שירות מיטבי ללקוחותיכם.

הודעות מכל המדיות מגיעות למסך אחד

  • כל הפניות בארגון מרוכזות במסך אחד, מה שמאפשר לנציגים לנהל את המענה ביעילות ובסדר עדיפויות המתאים לארגון.
  • ניהול פניות מכל הערוצים (WhatsApp, אימייל ועוד) ממסך אחד.
  • מאגר תשובות מוכן מראש בלחיצת כפתור.
  • דוחות מפורטים על כל הפניות שמתקבלות בארגון.
  • שילוב ישיר עם ה-CRM לצורך עדכונים אוטומטיים וחיסכון בזמן.
  • אפשרות להגדרת שעות פעילות והודעות מותאמות לימי עבודה מיוחדים.
  • שליחת סקר שירות ללקוח בסיום שיחה.

נציג דיגיטל מטפל ב-3 עד 5 לקוחות במקביל.

 

הטמעה קלה ומהירה, אפשרות עבודה מהבית, תמיכה מלאה בעברית.

  • המומחיות שלנו להוביל את הארגון שלכם לטפל בפניות דיגיטל.
  • השרות בענן, מחברים את המדיות הקיימות אצלכם כגון פייסבוק, אימייל, WhatsApp ועוד.
  • התהליך לוקח 10-15 שעות עבודה כולל העברת הידע אליכם.

כל כך פשוט להיות חדשניים ולטפל ביותר קריאות בכוח האדם הקיים.

מדדי זמן אמת ותובנות עסקיות

מנהלי מוקד נהנים משליטה מלאה על הפעילות במוקד.

  • דשבורד ניהול גמיש: ניתוח בזמן אמת עם פרמטרים מגוונים כמו עמידה ב-SLA, כמות הודעות, זמני המתנה, תפוקת נציגים ותורים.
  • תובנות עסקיות: קבלת מידע מעמיק על פעילות המוקד לאורך תקופות שונות, המאפשרת קבלת החלטות מושכלות.

בהתבסס על התובנות, תוכלו להעביר תהליכים לשירותים עצמיים באמצעות בוטים, ובכך לחסוך בהוצאות ולייעל את השירות ללקוחות!

 

קיימת מערכת ניהול ושליטה מלאה שלכם במערכת

  •  ניהול הרשאות
  •  שינוי זמני פתיחה
  •  הודעות בימים מיוחדים
  •  שינויים והקמה צ'אטבוט
  • שליטה בנציגים

המערכת מאפשרת לכם לבצע כל שינוי ובזמן אמת.

 

קבלה ושליחה של מדיה דיגיטלית

  • קבלה ושליחת סרטונים, הצעות, תמונות, מדריכים, נוהליים, מיקום ועוד.
  •  בדיגיטל קל יותר להבין ולענות ללקוח.

משנים את חווית השרות וחוסכים בגדול.

 

צ'אטבוט אינטגרלי במוקד הדיגיטלי

  • הנציג לפני שעונה, מקבל מידע שחוסך זמן בטיפול בלקוח.
  • המעבר מהבוט לנציג הינו מידי בכל שלב.
  • סגירת תהליכים בשירותים עצמיים לא צורך בנציג.
  • אתם שולטים באפיון הצ'אטבוט במערכת שלכם ובפעולות שתרצו שהוא יבצע.

הלקוחות רוצים שירות 24/7 ואתם חוסכים בגדול!

 

החתמת טפסים באופן דיגיטלי

  • הנציג במהלך השיחה יכול להחתים את הלקוח על מסמכים.
  • הנציג צופה און ליין במילוי הטופס ע"י הלקוח.
  • הנציג יכול לעזור ללקוח און ליין למלא את הטופס מהמחשב שלו.
  • פשוט וקל להמיר כל מסמך לטופס דיגיטלי באופן עצמאי.

כל כך מהר וקל להחתים את הלקוח!

 

מענה ללקוח בקליק!

  • מאגר תשובות מוכנות לפי נושאים, הנציג לוחץ ושולח.
  • מאגר הידע הינו דינמי יש לכם את החופשיות לערוך ולנהל.
  • התשובות בשפה של הארגון – אתם בטוחים שהנציג ענה בהתאם וכפי שרציתם

הלקוחות שואלים את אותם שאלות ואתם עונים בקליק את התשובות.

מה מוקד הדיגיטל שלנו יעשה בשבילכם?

  •  ניהול התור –  המערכת מנתבת את הפניה באופן אוטומטי לנציג המתאים ביותר.
  •  אוטומציה 24/7 למתן שירות ללא צורך בנציג אנושי.
  • לוח בקרה – תמונת מבט עילית על הארגון הכוללת מדדי SLA, זמני מענה ותבונות עסקיות.
  • מילוי טפסים וחתימה דיגיטלית– פשוט להפוך טופס לדיגיטלי.
  • מאגר ידע – ספריית תשובות מוכנות מראש לשימוש הנציג בקליק.
  • אינטגרציה API  – חיבור למערכות הארגון CRM בצורה קלה ומהירה.

פלטפורמה מלאה לתקשורת הדיגיטל שלך בארגון

להדגמה חיה ופתרון מותאם בשבילך

    כל הזכויות שמורות למולטי צ'אנל 2020
    דילוג לתוכן