מוקד דיגיטלי WhatsApps
לקוחות מעדיפים לתקשר דרך WhatsApp, הכלי הפופולרי ביותר בישראל, הם כבר לא רוצים להמתין למענה טלפוני.
במקום זה, הם פונים לחברות שנותנות שירות מהיר ויעיל ב-WhatsApp.
עבורכם, זה אומר שהנציגים שלכם יכולים לשרת ארבעה לקוחות בו זמנית, כשהלקוחות שולחים הודעות קצרות וממוקדות. תהיו במקום בו הלקוחות שלכם רוצים אתכם – ב-WhatsApp!
המערכת פועלת בסלופארק, סלקום, פלאפון, פניקס, כלל, שופרסל, מכבי, מכללת אונו ועוד..
אצלנו תמצאו את הפלטפורמה הטובה ביותר שנותנת הכל במוצר אחד מענה ללקוחות, ניהול תורים, צ'אטבוט API, ניהול, קלה להפעלה.
אנחנו בעלי ידע וניסיון רב והמומחיות שלנו להעביר את ארגונך לדיגיטל במחיר נוח, ייעול המערכת וחיסכון כוח האדם והמענה ללקוחות.