ROI  ויתרונות Call Center בענן

מוקדי קול סנטר  בענן ( call center)  הפכו בשנים האחרונות לאחד השירותים ההכרחיים בכל בית עסק. הלקוחות מודדים את בית העסק לפי חווית השרות שמקבלים בו.
הרי זה יקר מאוד להחזיק ולרכוש מערכת קול סנטר
CC שיודעת לתת שירותים עצמיים, מענה מיידי בהודעות פתיחה, אפשרות להשאיר פרטים ולחזור ללקוח מבלי שימתין בתור וכמובן שיגיע תורו ועוד.
הפתרון הינו
CC מוקד טלפוני בענן – משלמים באופן חודשי לפי נציגים ומקבלים את כל היכולות הנ"ל.


למה זה טוב?

מטרת מערכת קול סנטר היא לאפשר לחברות לעמוד בעומס של השיחות עם מינימום נציגים (המשאב היקר) ובנוסף לשפר את שירות החברה, להעניק מענה מיידי לכל לקוח ולעמוד בחוק מענה לצרכן. מערכת ה call Center מקבלת את השיחה, נותנת שירותים עצמיים בעזרת ה IVR, לוקחת פרטים על הלקוח ומעבירה לנציג הרלוונטי תוך הקפצת מסך ה CRM שהארגון עובד.
הלקוח מקבל שירות מיידי מה IVR והנציג מקבל את הפרטים מה CC לפני שעונה לשיחה.

כמה זמן ההטמעה ל Call Center מוקד טלפוני בענן?

יומיים !!
ההטמעה מהירה ביותר, מערכת ה CC בענן מוכנה תוך דקות ונשאר רק להגדיר בהתאם לצרכי הלקוח, גם תהליך שלוקח שעתיים שלוש. מקליטים את ההודעות הרלוונטיות, מבצעים בדיקות והמערכת מוכנה לשימוש. ביום השני מבצעים את ניוד המספרים והמערכת עובדת.
מה עם ההתקנות בצד הנציג והארגון?
אז למעשה אין צורך -😊 החיבור הינו דרך הדפדפן בדומה לחיבור לג'ימייל – אימייל וסיסמא.
הנציג מקבל לינק באינטרנט ומתחבר בהקשת אימייל והסיסמא שלו ולנציג יש את האפליקציה אצלו במחשב, בטלפון הנייד ובכל מכשיר מכל מקום.

עברנו את הימים שהארגון היה צריך להקצות שרת, להוריד בכל מחשב תוכנה ולדאוג לעדכון שוטף.  הכל פשוט וקל! בנוסף המערכת מתחברת לטלפוני ה SIP הקיימים בארגון כך שאין צורך בהחלפת טלפונים.

תכונות מערכת ה  Call Center ?

מערכת קול סנטר בענן מציעה מגוון תכונות מתקדמות ביותר. בנוסף לחדשנות הטכנולוגית והפונקציונליות העשירה, אנו מתמחים בבניית מודולים בהתאמה אישית לפי צרכי העסק הייחודיים.

  • שירותים עצמיים מבוססים API מלא לניהול הלקוח.
  • מערכת לניתוב שיחות IVR – מערכת ניתוב השיחות נותנת מענה מיידי לשיחות נכנסות וטיפול יעיל בהפניית שיחות ליעד שלהן (מכיל תפריטים קוליים המאפשרים ניתוב מדוייק)
  • מערכת ניהול מלאה עם ממשק קל לביצוע שינויים הגדרת נציג, תורים ועוד
  • ניהול חכם של התורים תוך מתן תיעדוף ללקוח, ערוץ לפי הנתונים במערכת CRM הארגוני.
  • תיעוד מלא של מהלך השיחה כולל הקלטת שיחות
  • מערכת real time לניטור מלא של המוקד והצגתם במסכים במוקש
  • דוחות מפורטים לכל הפרמטרים: נציג, תורים, שיחות, לקבלת תובנות מלאות על המוקד
  • מערכת מבוססת API מלא -לכל נתון, חיבור קל ומהיר למערכות הארגון, ל BI וביצוע פעולות.
  • חיוג בקליק – ניתן לחייג ישירות מהדפדפן ללקוח
  • ניהול נציגים במוקד – מאפשר כניסה, יציאה, הפסקה וניתוח הנתונים של זמן המשמרת של הנציגים במערכת

מהם היתרונות של מערכת קול סנטר בענן (Cloud Call Center) ?

  • ROI מיידי – משלמים עבור נציגים שמשתמשים והמערכת כלולה.
  • הטמעה מהירה – תוך יומיים יש לכם מוקד עובד עם כל החידושים.
  • מתן שירותים עצמיים ללקוחות 24/7 –  IVR מחובר למערכת ה CRM של הארגון.
  • התחברות באופן מאובטח מכל מקום באמצעות האינטרנט .
  • שימוש מכל מחשב, טבלט , טלפון נייד
  • מערכת ניהול מלאה – אתם שולטים ומשנים כל פיצ'ר והרשאות במערכת.
  • הגדלה והקטנת מספר הנציגים – תשלום בהתאם.
  • השרתים, שדרוגי התוכנה והשרות עלינו.
  • שימוש בכל הפיצ'רים חייגנים מכל הסוגים, IVR, CALL BACK, ניטור REAL TIME ודוחות.
  • מערכת מבוססת API – כל נתון ניתן לקבל ולהתחבר למערכות אחרות
  • עלויות התקנה ושימוש נמוכות.

זה הזמן להתקדם למערכת קול סנטר CC בענן, לשנות את חווית השרות ללקוחות ולשלם פחות.

ההטמעה מהירה וקלה, המחיר נמוך, משלמים רק על מה שמשתמשים, מאפשרים שירותים עצמיים ללקוח 24/7 , שירותי חיוג חוזר, ROI מיידי ועוד.


מחפשים פתרונות של מערכות ראש למוקד שלכם? מוזמנים להיכנס לאתר www.telecall.co.il


להדגמה חיה ופתרון מותאם בשבילך

    כל הזכויות שמורות למולטי צ'אנל 2020
    דילוג לתוכן